niedziela, 21 września 2014

Żółty dywan otrzyma ...



Jeszcze moment zanim się dowiecie :)



Nie spodziewałam się tak ogromnego zainteresowania. 

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa.

Miałam duży problem z wyborem  j e d n e j  osoby. 
Chciałabym mieć 44 dywany i dać je wszystkim !

Niestety dywan jest tylko jeden i powędruje do ...


Straciłam rozpęd w dopieszczaniu naszego mieszkania. Nie wiem, dlaczego. Przez inne wydatki, wakacyjne wyjazdy, lenistwo, brak pomysłu??? Moja werwa nagle się wyczerpała i wciąż czekam na jakąś inspirację, pozytywnego kopa, żeby znowu ruszyć!
Na zawieszenie czeka półka na plakaty i grafiki. Te wciąż w rulonie... Dwie z nich z radosnymi, energetycznymi żółtymi akcentami. Pasowałyby do dywanu i szarej kanapy idealnie :)
Może ten dywan stałby się u mnie latającym dywanem? A raczej dałby mi w końcu skrzydła? :)))



Funita GRATULUJĘ !!!
Proszę podaj adres do wysyłki : info@delinskadesign.pl

Wszystkim  b a r d z o   d z i ę k u j ę  za udział w zabawie. Zagladajcie. Już niedługo kolejna niespodzianka :)



Miłej niedzieli !


9 komentarzy:

  1. Oj, ale ma fajnie ta wylosowana szczęściara. Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no szkoda że nie ja... ale coż...gratulacj dla szczesliwej zapewne Fu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Funita dywan z pewnością stał się latajacym dywanem...przeleciał nam koło nosa ;-) niech służy i dodaje weny! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni! Dziękuję za zabawę :)
    Będę stałym bywalcem. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. I juz jestem uskrzydlona ;-) Ogromnie dziekuje! W taki szary dzien jak dzis zaswiecilo dla mnie slonce. I to recznie robione :-) Jeszcze raz dzieki i wielki calus :-*

    OdpowiedzUsuń