czwartek, 30 stycznia 2014

Rozdajemy prezenty !

Tak bez specjalnej okazji rozdajemy prezenty:

1. ręcznie dzierganą poduszkę z warkoczem 
2. zestaw 4 okrągłych podkładek
3. zestaw 4 kwadratowych podkładek pod kubek

Co zrobić, żeby otrzymać prezent ? 

Należy umieścić nasz baner na swoim blogu i  napisać w komentarzu jakie produkty i w jakich kolorach chcielibyście zobaczyć u nas na wiosnę.

Miło jeśli polubicie delinska design na FB :)




 Losowanie prezentów odbędzie się 14.02.2014 

Serdecznie zapraszam !

43 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaa cudnie! oczywiście z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo cuda tworzycie i jestem zakochana w tych produktach:) Na facebooku lubię od dawna:)
    Co bym chciała zobaczyć u Was na wiosnę? hmmm... dobre pytanie:) może duże szydełkowe pufy w fajnych wiosennych kolorach, albo pastelach? :))) trzymam za siebie mocno kciuki i liczę na szczęście!
    wspaniałego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a banerek na moim blogu w zakładce giveaways :)

      Usuń
  2. ja chętnie widziałabym bieżniki na stół :) kocham Twoje szarości ♥
    ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się ucieszyłam z tego konkursu!
    marzę o czymś do domu wykonanego ze sznurka:) a takie piękne rzeczy tworzycie!!!
    zgadzam się z Anią Screperką, brakuje w asortymencie puf, ale ja obstawiam odcienie koloru niebieskiego /takie niebiesko-szare, granaty, błękity/ oraz rozbielone turkusy...
    a może jakieś pledy?

    pozdrawiam serdecznie :)
    Karola
    http://tysiac-powodow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również staję w kolejce :-)
    Na wiosnę chętnie bym zobaczyła "siedziska" na stołki/taborety, abażury na lampy, osłonki na doniczki (takie zwykłe, jak również te podłużne "korytka") i osłonki na... butelki (np. z winem) :) Wszelkie odcienie szarości i granatu :)
    Na fb lubię od dawna, banerek wisi na blog.sowiarnia.pl
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też dołaczam. Siedziska na krzesła to dobry pomysł i pufy też... Kolor musztardowy za mną chodzi...ale szarości jak zawsze w modzie.
    BAAArdzo mocno trzymamza siebie kciuki!! Marze o tych wspanialosciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. staje i ja
    ja tez chetnie zobaczyłabym siedziska multikolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy można tu znaleźć :)
    I ja biorę udział. Ja najchętniej zobaczyłabym pufy i siedziska wszelakie, najlepiej w odcieniach brązu, beżu lub zieleni :)
    Pozdrawiam,
    Nevrinn

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku oczywiście że biorę udział :)
    A mi się bardzo podobają wszelakie koszyki na różne przydasie!:)
    I najchętniej przygarnęłabym taki w kolorach pasteli, żółtym, zielonym, błękitnym i może pudrowym różu?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudeńka:-) ja bym zobaczyła chętnie coś w soczystych wiosennych kolorach, zieleń albo seledyn to mógłby być strzał w dziesiątkę ;-) pufy i hamaki multikolorowe :-) zima w pełni, może więc pledy? ustawiam się w kolejce po Twoje pięknie wytwory:-) no i oczywiście zapraszam do siebie: http://du-perelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chętnie dołączę, a kolorki na wiosnę oczywiście żywe i nasycone zielennie,żółcie, czerwienie :) kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tymi dywanami, dla tego nagroda kusi :)
    Serdecznie pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się że sama ostatnio mam faze na sznurkowe dekoracje i podoba mi się dosłownie wszytko. Dywanik, poduszka, bieżnik, podkładka, pufy, hamaki, pojemniki- wszystkie bym przygarnęła:) A kolorystyka biało, beżowo, zielona:) Pozdrawiam i umieszczam banerek u siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Torbo-worki pomarańczowo-złociste... na zakupy, na ozdobę, na organizację 'przydasiów'...na dobry humor! :)

    bannerek wędruje tu: http://violinist.art.pl/polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością biorę udział:) Jestem wielką fanką jasnych szarości i bieli, a wiosnę chętnie zobaczyłabym pastele - delikatny róż/ liliowy i pastelowy błękitny :) dywan + kosze/ osłonki na donice z uszami
    Baner na mikroauka.blogspot.com i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne candy!! Ach jak mi się marzy szara dziergana poducha!!
    A w asortymencie sklepiku chętnie zobaczyłabym bieżniczki na stół w szarościach i pudrowym różu:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie, trafiłam tu dzięki linkom na Candy. Poodwiedzałam kąciki, zapoznałam się z rękodziełem, brawo, wielkie gratulacje i powodzenia:) Oczywiście nie mogę odpuścić tak wyjątkowego candy.
    Jak widzę wiosnę u Was? Tkwię obecnie w grafice, więc - okrągłe dywaniki w czarno-białe romby. A do tego - wiosenny pled, do otulania się podczas drzemki w ogrodzie - biały, ale na jednym boku wykończony czernią, popielą lub zielenią.
    Na fb zostaję jako deco-szuflada, Pozdrawiam, iszart z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, dołączam do zabawy. Twoje dzieła są cudne. Jeśli chodzi o propozycje- siedziska na krzesła, kosze. A kolory - szarości, pastele. A może jakieś geometryczne wzory . Baner na kasiaathome.blogspot.com Pozdrawiam Ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam!
    Wiosna kojarzy się rozbuchaną zielenią i innymi pastelowymi barwami - ale może odejść od tego schematu na rzecz połączeń szary z miętowym, lawendą, szary z różowym. Kolory ziemi delikatnie ożywione pastelowym akcentem. Tak to zdecydowanie mój typ.
    http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sweterkowa poducha marzy mi się od dawna,więc czym prędzej ustawiam się w kolejce! cudowne rzeczy tworzysz, na wiosnę chętnie zobaczyłabym wśród nich pastele i dziergane pufy ;)))
    pozdrawiam ciepło, Aśko
    pees.banerek w zakładce 'cukierasy'.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam i kocham :) ustawiam się w kolejkę i dołączam was na bloglovin

    najbardziej podobają mi się poduszki w szarościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek jest tutaj - http://www.houseloves.com/giveaways/

      Usuń
  22. ojoj muszę spróbować! ja chętnie zobaczę dodatki w kolorze czarnym ( taaak wiem,typowo wiosenne :P) i oczywiście żółtym - poduszki, koszyczki,podkładki na stół..

    OdpowiedzUsuń
  23. p.s. chciałam dodać ,że koszyczek cieniowany szaro-czarny lub żółto - szary byłby cuuudowny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie darowałabym sobie, gdybym nie wzięła udziału :) uwielbiam te dywany, chodniki, koszyki - wszystko zresztą :) Ja bym chętnie zobaczyła miętową pufę i miętowy koszyczek :) baner dodałam u siebie na blogu, na fb lubię oczywiście :)
    Pozdrawiam :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja dołączam do zabawy - piękne rzeczy tworzysz!

    Kolory? Może żółć, dość często pojawia się u mnie w mieszkaniu, zwłaszcza w pokoju synka, dodatkowo to taki żywy, wiosenny kolor ;). Dywany chętnie pooglądam, bo szukam aktualnie. Ale wszystkie artykuły tutaj ciekawe i piękne, więc upierać się nie będę ;).

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja staję w kolejce, bo produkty wasze cudne i pięknie wykonane są ;-). Wiosną ja zawsze stawiam na pastele ;-) może i u Was takie kolory się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bardzo lubię kosze, a podobno moda teraz na cieniowanie to może takie pastele rozpływające się w biel szarość, czerń... W ogóle tak u pięknie...
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Na wiosnę zdecydowanie marzą mi się pastele, delikatne róże, błękity i kremy. Produkty, na które bym postawiła to poduszki z warkoczem, okrągłe podkładki na stół. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham pastele i wszelkie odcienie beżów :) chętnie widziałabym takie wiosenne dodatki pufy, poduchy, dywany, pledy czy np torby


    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja bym widziała kosze lub pufy np. w pomarańczu :)
    Uwielbiam żywe kolory, chociaż w Twoich błękitach jestem zakochana!!!

    Banerek wisi tu:http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko jakie cudności!
    obserwuję całą sobą!!! na fb już też, wspaniałe!
    sama kiedyś miałam ochotę coś 'grubszego' zrobić, ale zastanawiałam się, czy muszę mieć do tego metrowe szydełko? :D

    co bym widziała??? wszystko mi się podoba
    ale pastelowe wyposażenie pokoju dziewczynki byłoby cudne... od koszyków na kredki, przez pufki aż po dywanik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Proponuję pufy,kosze i podkładki w wiosennych kolorach..
    Z chęcią dołączam do zabawy i zapraszam od mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohoh, jakie cudeńka! Uwielbiam rzeczy z grubego sznura, szczególnie te poduszki! Z chęcią skuszę się na takie arcydzieła, już widzę taką na moim fotelu :)!

    Hmm, a co chciałabym zobaczyć u Was na wiosnę? Jako wielka fanka poduszek, na pewno ucieszyłabym się z kompletów sznurkowych poduszeczek- na przykład trzy poduszki w tym samym kolorze, lecz każda w innym odcieniu. Jakie kolory? Z pewnością te wiosenne- zielenie, turkusy, żółcie, a także bardzo kojarzący mi się z wiosną pudrowy róż. Jednak bądźmy wierni klasyce- połączenie czerni z bielą i wszelkie odcienie szarości również mile widziane w wiosennej kolekcji.
    A może tak torba na wiosenne zakupy? Już widzę te świeże warzywka schowane w pięknej, prostej sznurowej torbie, w kolorach takich, jak powyżej :). O, albo rzecz, która doda uroku każdej sofie, łóżku czy chociażby fotelowi- narzuta! Narzuta w wiosennych kolorach (a może cieniowana??) z pewnością będzie stanowiła coś wyjątkowego. A na cieplutkie wiosenne dni specjalny zestaw: kocyk + koszyk, w sam raz na piknik!

    Baner już umieściłam na pasku bocznym :). Teraz z niecierpliwością czekam na wyniki i marzę o odrobince szczęścia :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Ja jak myślę o wiośnie to widzę kolor zielony , żółty i fioletowy , to są moje wiosenne kolory

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja spróbuję szczęścia ;) Mi ostatni podobają się wszystkie domowe dekoracje itp w kolorze soczysto - żółtym, takim słonecznikowym :) Kojarzy mi się to z letnią pogodą...
    Banner na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ tu tłok .... baner na blogu...ja jestem za beżami, kawa z mlekiem, ecure, wanilia, cynamon i wszelkiej maści szarości....pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie wezmę udział w zabawie!
    Wiosną chciałabym pastelowe kosze, pufy i podkładki.

    pozdrawiam
    Paulina Nowicka
    paulos@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cuuuuda! Cieszę się, że tu trafiłam! Nie będę może oryginalna, ale też chętnie zobaczę pufy w pastelowych kolorach! I również w pastelach takie małe kosze na drobiazgi:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością się zapisuję, chętnie zobaczyłabym pufy w pięknym miętowym kolorze, baner na kamilar.blog.pl, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. ustawiam się w kolejce z wielka nadzieją
    Ostatnio jestem na etapie szukania oryginalnych łapek do garnków i takie by mnie zadowoliły w kolorach turkusu , szarości , kremu ,, a do kompletu poduszki na taborety :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyłączam się :) Obstawiam szarości z dodatkami w kolorkach pastelowych :)

    OdpowiedzUsuń