środa, 25 września 2013

Mój ulubiony kolor

Jestem zwolenniczką zimnych kolorów czyli całej gamy szarości mieszczącej się między bielą a czernią oraz wszystkich odcieni ciemnych błękitów i fioletów. 
Ultramaryna czy błękit kobaltowy od zawsze jako pierwsze przykuwały moja uwagę i często ułatwiały podjęcie decyzji zakupu. Nawet aparat fotograficzny mam w kolorze blue !:)

Co sądzicie o tym kolorze ? Też go lubicie? 


 Mój obraz "BLUE CITY" namalowany w 2010 roku


Moje buty do nordic walking

 Autobus w Göteborgu


 Dworzec w Malmö


Szwedzki pociąg



 Fragment obrazu


 Wejście w Berlinie


I jeszcze raz pociąg w Malmö


Przypominam o KONKURSIE ! Czekam na Wasze wpisy tylko do niedzieli.
 

1 komentarz:

  1. Kolor ciekawy i niezwykle energetyczny!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń