niedziela, 15 września 2013

K O N K U R S



Nagrodą w konkursie jest  K O S Z  zrobiony ręcznie z grubego sznurka bawełnianego w kolorze ecru.


Warunki konkursu:

1. Napisz pod tym postem, który z produktów delinska design podoba Ci się najbardziej i dlaczego. Produkty znajdziesz na blogu oraz w dziale tekstylia w sklepie www.lemongrey.pl 
2. Umieść baner konkursu na swoim blogu ( jeśli go posiadasz). Do zabawy serdecznie zapraszam blogerki i blogerów oraz osoby nie posiadające bloga.

3. Polub nas na Facebooku.

 Konkurs trwa do 29 września. 
KOSZ wygra osoba, która przyśle najciekawszy opis.
WYNIKI zostaną ogłoszone 30 września.

ZAPRASZAM I ŻYCZĘ POWODZENIA !

 

8 komentarzy:

  1. podoba nam się kosz:) jest najbardziej praktyczny:)


    p.s. baneru nie umieszczam, bo nie mam pojęcia jak, ale podlinkowuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie wezmę udział. Spodobał mi się ten dywanik - http://lemongrey.pl/pl/p/Dywan-70x115-cm/525 , a poniżej wyjaśniam dlaczego :)


    Dywaniki piekny kiedyś zobaczyłam
    Na pewnej stronie - interenetowej.
    Uwierzyć nie mogłam i aż olśniłam
    Może go kupić? W promocji - bezwatowej.
    Szary był i prostokątny
    W sam raz do mojego mieszkania
    I plan miałam krnąbny!
    Może docenią moje starania!

    Dywanik cóż - piękny, nie mozna zaprzeczyć.
    Lecz gra toczy się o koszyk sznurkiem splecionym
    Wiec trzymam kciuki i bede się cieszyć
    Jesli bedę z pośród graczy, tym wyłonionym :)


    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj...cieżko wyróżnić jeden produkt. Podobają mi się te rzeczy, bo każda pasuje do każdej... Piekne wprost dywany są dużymi przyjaiółmi miniaturowych podkładek... kosze z koszykami mogły by sobie podać ręce, tak jak torby i poduszki. Wszystko łączy się we wspólnym pięknym odcieniu...
    Uwielbiam takie zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele jest tam wspaniałych przedmiotów ;)... szczególnie podobają mi się wyplecione rzeczy, ze względu na rodzaj użytego materiału i jego grubość -faktura od razu rzuca się w oko jest taka wyrazista i to mnie od razu w nich ujęło :D naprawdę świetnie wygladaja dywaniki, koszyczki oczywiście ;) oraz podkładki kawowe.... z akcesori- kubki z zwierzakami sa mega słodkie :D no i akcesoria kuchenne- duży plus za kolory i ciekawy wygląd :) moje oko przykuła tez łyżka do sałaty jest świetna bardzo mi się podoba to ze z jednej są dwie :D ;) Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój powyższy opisik możne troszkę nudny ;)
      Ale za to Iwony sklepik jest naprawdę cudny ;)
      Wyplecione przedmioty wręcz urzekające :D
      A kubeczki w zwierzaki-no powalające ;)
      Akcesoria kuchenne kolorowe,pomysłowe
      A sałatkowe łyżki,-są wręcz odjazdowe ;)

      Rymowanki już koniec i bomba,
      Kto do sklepu nie zajrzał ... ten trąba ;)

      Usuń
  5. Zawsze robiłam wszystko, aby otaczały mnie rzeczy wyjątkowe, niepowtarzalne, posiadające jakiś nieuchwytny czar. Kiedy zobaczyłam Pani dzieła pomyśłalam, że idealnie by do mojego świata pasowały.
    Bo są właśnie takie. Piękne i urzekające. I to chyba wystarczy... A co mi się podoba najbardziej? Wybór trudny, bo wszystko jest tak samo wyjątkowe. Wykonane z pasją, którą wręcz czuć. Mam jednak wybrać?
    Okrągły dywanik i kosze:-)
    Pozdrawiam ciepło
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dzianinę we wnętrzu. Zwłaszcza w okresie jesienno - zimowym nadaje ona przytulnego charakteru. Z przyjemnością wtuliłabym się w szary pleciony pled :) Grube faktury włóczkowych przedmiotów są ciekawym elementem dekoracyjnym wnętrza i stwarzają wyjątkowy klimat. Najbardziej podobają mi się grubo plecione pufy, ale nie mogłabym przejść obojętnie obok poduszek - mam do nich wyjątkową słabość :) Zwłaszcza szara z warkoczem - piękna - kocham szarości :) Kosz jest również świetny, bardzo podoba mi się jego splot i kolorystyka która byłaby idealna do mojego świeżo wyremontowanego pokoju :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona duńskim dywanikiem jutowy z czarnym nadrukiem.... mam ostatnio fazę na dywaniki.
    Jak dla mnie jest cudny i ociepla wnętrze, jednocześnie jest nie tuzinkowy, eko.
    Idealny jak dla mnie!
    Banerek u mnie na blogu w zakładce "wasze candy"
    pozdrawiam Kamila:)

    OdpowiedzUsuń