poniedziałek, 10 czerwca 2013

Na dobry początek :)

 



 Na świecie coraz częściej projektanci wracają do tradycyjnego rzemiosła: dziergania, plecenia, wyszywania.

Ja też wracam do tego co zawsze kochałam - do ręcznie robionej dzianiny.

Jestem absolwentką ASP w Gdańsku.
 Prace dyplomową z tkaniny unikatowej obroniłam na Wydziale Malarstwa, więc zarówno malarstwo,
jak i tkanina są mi bardzo bliskie.
Przez wiele lat tworzyłam kolekcje ubrań z dzianiny. Były to zarówno tradycyjne sweterki i sukienki,
jak i suknie ślubne, kostiumy kąpielowe i ubranka na pokaz mody dla psów.

W kolekcji delinska design proponuję ręcznie robione dywany i dywaniki, poduszki, pledy, lampy i kosze oraz wszystko co można wydziergać ze sznurka.

Materiał , z którego powstają dzianiny to gruby sznurek wykonany ze 100% bawełny.
Pierwsze produkty sygnowane delinska design  można już znaleźć w sklepie Lemon&Grey.
Kolejne pojawią się wkrótce.

Dzianiny delinska design możecie  również zobaczyć i polubić na moim profilu na FB.

Mam nadzieję, że grube sploty ręcznie robionych dywanów i dywaników, pledów i poduch, które idealnie współgrają w nowoczesnych wnętrzach spodobają się Wam i będziecie tu czasem zaglądać.


Z A P R A S Z A M 


Iwona Delińska

delinska design


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz